strona główna > reklama
wybierz miasto:
B C G K L Ł O P S T W KONKURSY
   »

W majowym „Arteonie” okresy błękitny i różowy w twórczości Picassa, będące tematem wystawy odbywającej się w Fondation Beyeler, omawia Karolina Greś. Karolina Staszak przygląda się fotografiom laureatki Nagrody „Arteonu” za rok 2018, Laury Makabresku. Z okazji wystawy „Lee Krasner: Living Colour” w londyńskiej Barbican Art Gallery sylwetkę artystki przybliża Wojciech Delikta. O współczesnej architekturze sakralnej z Jakubem Turbasą, autorem książki „Ukryte piękno. Architektura współczesnych kościołów”, rozmawia Ewa Kiedio.

W najnowszym „Arteonie” również: Zofia Jabłonowska-Ratajska pisze o pokazie Katarzyny Józefowicz w Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku, wystawę „Malarz. Mentor. Mag. Otto Mueller a środowisko artystyczne Wrocławia” w Muzeum Narodowym we Wrocławiu recenzuje Agnieszka Salamon-Radecka, a rzeźby Pawła Jacha rekomenduje Tomasz Biłka OP. Zbigniew Jan Mańkowski omawia publikację „Prawie nic. Józef Czapski. Biografia malarza” autorstwa amerykańskiego malarza Erica Karpelesa. W rubryce „Zaprojektowane” Julia Błaszczyńska opowiada o poznańskim powojennym meblarstwie. Łukasz Murzyn natomiast podsumowuje prace nad projektem „Dogmat! W co wierzą artyści?”, w którym wzięli udział m.in. Iwona Demko, Cecylia Malik i Łukasz Surowiec.

W majowym „Arteonie” także aktualia i inne stałe rubryki.

Czytelnicy ARTeonu
to z reguły osoby młode, mieszkające w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, legitymujące się wykształceniem wyższym lub jeszcze studiujące, o dochodach zbliżonych do średniej krajowej. W ogólnej liczbie czytelników magazynu dominującą grupą są panie

Wydawcy ARTeonu
i jego zespołowi redakcyjnemu bardzo zależy na szeroko rozumianej promocji sztuki współczesnej, która w Polsce jest nadal mało znana, i o której mówi się zbyt rzadko. Podejmując to trudne wyzwanie liczymy na współpracę z instytucjami, które budują swój prestiż także poprzez sponsorowanie przedsięwzięć promujących sztukę. Nasze zaproszenie do skorzystania ze stron reklamowych w "ARTeonie" kierujemy również do właścicieli i kierowników galerii, muzeów, salonów sztuki, domów aukcyjnych, a także do producentów i dystrybutorów materiałów służących artystom do realizacji ich pomysłów.

Wysoka jakość merytoryczna
i edytorska miesięcznika, odpowiednia sieć dystrybucji, stale rosnąca liczba prenumeratorów, niezmienne terminy wydawnicze to - obok faktu, iż "ARTeon" jest jednym z nielicznych pism o sztuce na rynku polskim - gwarancja skuteczności publikowanych na łamach magazynu o sztuce "ARTeon" reklam.

Jakub Biernacki jakub.b@kruszona.pl

Biuro reklamy:
tel. 061 869 91 77
e-mail: reklama@arteon.pl
ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań

dyrektor ds. marketingu i reklamy
Gabriela Turkowska
marketing@kruszona.pl